8 برنامه نرم افزاری عالی حسابداری برای مشاغل ساختمانی
اشتراک گذاری
پین
پست الکترونیک
BY GLENN TYNDALL بروزرسانی شده در 13 دسامبر 2019
شرکت های ساختمانی برای موفقیت در این زمینه مجبورند وظایف عملیاتی و حسابداری را در مراحل مختلفی انجام دهند. بسته های نرم افزاری زیادی در بازار وجود دارد که ادعا می کنند این فرآیند ها را آسان تر می کنند. هشت برنامه برای حسابداری و مدیریت مشاغل ذکر شده در زیر برای شرکت های ساختمانی که به دنبال کمک به اداره مشاغل خود هستند عالی هستند.

نرم افزار ساخت Jonas
Jonas Construction Software یک سیستم برنده جوایز است که برای اولین بار در سال 1990 به بازار آمد. این مجموعه از برنامه های مدیریت ساخت و ساز را برای مدیریت پیشنهاد ، مدیریت پروژه ، مدیریت خدمات ، مدیریت مشتری و حسابداری ارائه می دهد. در واقع ، نرم افزار ساخت و ساز Jonas دارای بیش از 40 ماژول طراحی شده برای کمک به شرکت های ساختمانی در مدیریت حسابداری و جنبه های عملیاتی ساخت و ساز است. نرم افزار ساخت Jonas برای شرکت های ساختمانی با حداقل 1 میلیون دلار درآمد سالانه مناسب است.

QuickMeasure OnScreen
بسته ارائه شده توسط Tally Systems برای شرکت های ساختمانی که نیاز به سیستم برخاستن دارند برای تولید تخمین موارد مورد نیاز برای یک پروژه بر اساس طرح ها.

QuickMeasure OnScreen برای شرکتهای کوچک ساختمانی که تخمین های خود را در Microsoft Excel انجام می دهند ، انتخاب خوبی دارند اما می خواهند یک سیستم نرم افزاری مقرون به صرفه برای ساده سازی کارها و کاهش زمان برخاستن داشته باشند.

داده های QuickMeaure OnScreen را می توان به اکثر بسته های نرم افزاری تخمین شغلی نیز منتقل کرد که یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار برخاستن است.

تخمین B2W
B2W Estimate که قبلاً با نام BID2Win شناخته می شد ، یک نرم افزار تخمین و مدیریت پیشنهاد برای پیمانکاران ساختمانی سنگین است که شامل کارهای خاکی ، سنگ فرش ، ابزار ، بزرگراه و سایر شرکتهای ساختمانی سنگین است.

B2W Estimate به پیمانکاران ساختمانی سنگین کمک می کند تا زمان و هزینه های کار ، مواد و صورتحساب و همچنین ارتباطات پیگیری با فروشندگان و پیمانکاران فرعی و سایر اسناد گردش کار را ردیابی کنند.

B2W تخمین می تواند با تعدادی از نرم افزارهای حسابداری بزرگتر و برنامه های مدیریت منابع سازمانی برای پیمانکاران سنگین متوسط ​​و بزرگ با حداقل 25 میلیون دلار درآمد سالانه و 30 یا بیشتر کارگر ادغام شود.

WinEx Master
WinEx Master یک نرم افزار تخصصی حسابداری ساخت و ساز برای شرکت هایی است که برای مدیریت نیازهای گودبرداری خود به نرم افزار نیاز دارند. این نرم افزار قادر به ایجاد برخاستن برنامه دیجیتالی است ، از جمله امکان ایجاد برخاستن های دو بعدی (2D) و سه بعدی (3D).

WinEx Master همچنین توانایی وارد کردن فایلهای CAD و برداری را نیز دارد. در عوض ، WinEx یک نرم افزار جامع نرم افزار حسابداری نیست ، بلکه فقط برای بهبود نیازهای شرکت در ساخت و ساز از شرکت ساخت و ساز استفاده می کند. WinEx Master را می توان توسط هر شرکت ساخت و ساز خاکبرداری اندازه ، بزرگ یا کوچک استفاده کرد.

مدیریت پرتفوی پروژه پروژه Primavera P6
مدیریت پرتفوی پروژه پروژه های Primavera P6 Enterprise یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی مبتنی بر وب (ERP) برای شرکت های ساختمانی است. این نرم افزار قادر است طیف گسترده ای از توابع از جمله مدیریت مشتری ، تخمین ، برخاستن ، مدیریت پیشنهادات ، مدیریت پروژه و حسابداری را داشته باشد.

مدیریت پرتفوی پروژه پروژه Primavera P6 برای شرکت های ساختمانی با حداقل 25 تا 30 میلیون دلار درآمد سالانه طراحی شده است.

برآورد حکیم
Sage Estimating یک نرم افزار تخمین زده شده برای انواع شرکت های ساختمانی است. Sage یک شرکت نرم افزاری حسابداری پیشرو برای مشاغل است که خط تولید نرم افزار حسابداری ساخت و ساز Sage را در صنعت خاص ایجاد کرده است.

اگرچه Sage Estimating محصولی مستقل است ، می توان آن را با نرم افزار حسابداری ساخت و ساز Sage ادغام کرد. تخمین مریم گلی برای شرکتهای کوچک ساختمانی که حداقل یک میلیون دلار درآمد سالانه دارند خوب است.

سکه ها
COINS برای پیمانکاران بزرگی طراحی شده است که به سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) نیاز دارند که قادر به مدیریت کلیه جنبه های یک تجارت ساخت و ساز باشد.

سوالات متداول نرم افزار حسابداری پیمانکاری
سوالات متداول نرم افزار حسابداری پیمانکاری

برای انجام چه مشاغلی می توان از نرم افزار حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین استفاده نمود؟
نرم افزار حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین، ابزارهای مدیریت مالی را اغلب، در اختیار شرکت های پیمانکاری و کارگاه های ساختمانی قرار می دهد ومتناسب با نیاز‌های متفاوت پیمانکاران، دارای پکیج های متفاوتی است.

سیستم حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین چه امکاناتی را برای کاربران فراهم می‌کند؟
• برخی از امکانات سیستم حسابداری پیمانکاری

• کدینگ پیش فرض پیمانکاری

• معرفی مراکز هزینه و ثبت کالاهای مصرفی در هر پروژه و قرارداد

• معرفی چندین انبار در پروژه های مختلف

• محاسبه بهای تمام شده و سود و زیان هر پروژه

• ارائه صورت وضعیت پیمانکاری در مراحل مختلف

• امکان ثبت ضمانت نامه

• دارای امکان چند شرکته، چند انباره و چند کاربره

• امکان ثبت فاکتور خرید و فروش و فروش بارکدی

• ثبت انواع هزینه ها، در آمدها و ضایعات

استفاده از نرم افزار حسابداری هوشمند نوین چه تحولاتی را در سیستم مدیریت مالی کسب و کار شما ایجاد می‌‌کند؟
• صرفه جویی در زمان

• حسابداری آسان بدون دانش حسابداری

• یادآوری پرداخت‌های دیرهنگام

• به راحتی هزینه‌های تجاری خود را سازماندهی کنید

COINS دارای کلیه ماژول های اصلی حسابداری ، از جمله دفترچه راهنمای عمومی ، حساب های دریافتنی ، حساب های قابل پرداخت ، منابع انسانی ، مدیریت پروژه و سایر موارد لازم برای اجرای یک تجارت کوچک است. برنامه مدیریت پروژه آن همچنین شامل هزینه شغلی ، تغییر سفارشات ، سفارشات خرید و سایر کارکردهایی است که شرکتهای بزرگ ساختمانی به آنها احتیاج دارند.

Microsoft Dynamics SL برای ساخت و ساز
Microsoft Dynamics SL for Construction یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) برای شرکت های ساخت و ساز کوچک و متوسط ​​است. Microsoft Dynamics SL for Construction دارای حسابداری ، مدیریت پروژه ، مدیریت خدمات ، مدیریت صورتحساب ، مدیریت IT و سایر واحدهای کاربردی شرکتهای ساختمانی است.