تفاوت بین نرم افزار تولیدی ERP و MRP چیست؟
نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) به شما اجازه می دهد تا منابع خود را به طور مؤثر مدیریت کنید. فرایندها از طریق یک سیستم واحد مرکزی برای مرور کلی در مورد برنامه ریزی ، مدیریت موجودی ، فروش ، امور مالی و مدیریت مردم انجام می شوند.

نرم افزار مدیریت فرآیند ساخت (MPR) به شما امکان می دهد تا بطور خاص فرآیندهای تولید خود را ساده تر کنید. سیستم های MPR ناکارآمدی موجود در یک زنجیره تأمین را شناسایی می کنند و داده هایی را ارائه می دهند که می توانند برای پیاده سازی راه حلهای بهتر مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند.

تجارت نرم افزار خود را با نرم افزار MRP کنترل کنید
در بازار نامشخص امروز ، مهمتر از همیشه برای مشاغل تولیدی است که روی کنترل هزینه ها ، افزایش سودآوری و ارائه کیفیت تضمینی متمرکز شوند.

مدیریت فرآیند ساخت (MPR) از Sage قدرت را در دستان شما قرار می دهد. نرم افزار حسابداری تولیدی هوشمند نوین بنابراین ، شما می توانید عملیات تجاری خود را مدیریت کنید ، به کیفیت مداوم برسید و فرصت های فروش جدید را با نرم افزار پیشرو در زمینه مدیریت فرآیند تولید ما به دست آورید.

مزایای نرم افزار MRP
قدرت نرم افزارهای پیشرفته ساخت را از Sage باز کرده و مشتری های جدیدی را جذب کنید ، سود را افزایش دهید و یک قدم جلوتر از بازی بمانید.

مشتریان مبارک
به خواسته های مشتری سریع واکنش نشان داده ، زمان پاسخگویی را تسریع کرده و تغییرات در خرید ، تولید و حمل و نقل را مدیریت کنید.

تضمین کیفیت
کنترل کیفیت را در تمام مراحل فرآیند تولید دنبال کنید تا با الزامات انطباق سازگار شوید تا خطر به یادآوری محصول کاهش یابد.

هزینه های کنترل
کنترل هزینه ها را با تولید نرم افزار حسابداری انجام دهید. بینش عمیق تری در مورد هزینه های تولید و مناطق مختلف برای پس انداز کردن کسب کنید.