هوشمند نوین یک نرم افزار حسابداری رایگان است که توسط همین شرکت مستقر در American Fork ، یوتا ساخته شده است. این اپلیکیشن از سال 2015 به بازار عرضه شده است و اولین نسخه پایدار آن در سال 2017 عرضه شده است.

بررسی اجمالی

ZipBooks کمی متفاوت از برنامه هایی است که ما تاکنون مورد بررسی قرار داده ایم ، به این دلیل که برنامه استارت رایگان آن یکی از چهار گزینه مدیریت حساب های آنلاین موجود است. همچنین برنامه هوشمندانه 15 دلاری / ماهانه دقیق تر ، 35 دلار در ماه / طرح پیشرفته ، و - اگر پول واقعاً بدون هدف باشد - برنامه خدمات جامع ZipBooks با قیمت 125 دلار در ماه است. از آنجا که این مقاله در مورد راه حل های حسابداری رایگان است ، بررسی ما بر روی طرح استارت قرار خواهد گرفت.

پکیج استارت ویژگی های اساسی حسابداری مانند پردازش حساب های دریافتنی و قابل پرداخت و تولید صورت های مالی را ارائه می دهد. نرم افزار حسابداری مشاغل کوچک این شرکت دارای صورتحساب نامحدود رایگان است ، اما فقط یک کاربر و حساب بانکی و کارت اعتباری در هر حساب دارد. گذشته از دسترسی به حساب های نامحدود بانکی و کاربر ، ردیابی زمان یکی دیگر از ابزارهای مفید است که فقط با به روزرسانی در برنامه Smarter به آن دسترسی پیدا می کنید.

وقتی صحبت از حساب های دریافتنی می شود ، می توانید پرداخت های آنلاین را بپذیرید ، فاکتورها را به مشتریان خود ارسال کنید و گزارش های پیری را اجرا کنید. روند ردیابی قابل پرداخت حسابها کاملاً دستی است ، مانند مورد SlickPie. شما صورتحساب و روشهای پرداخت خود را به صورت دستی وارد می کنید. هنگام مقایسه Zipbooks vs Wave ، Zipbooks هنوز در اینجا پیروز می شود ، اما GnuCash دارای سیستم قابل پرداخت بهتر حساب ها است.

علاوه بر اینکه یک نرم افزار حسابداری آزاد برای دستیابی به برنامه های کوچک برای بارگیری است ، ZipBooks از نظر گزینه های گزارشگری مالی نیز شبیه به SlickPie است. مگر اینکه در یکی از برنامه های گرانقیمت پرداخت حسابدار اختصاصی پرداخت کنید ، هیچ گزینه ای برای ایجاد صورت های جریان نقدی وجود ندارد. همه گزینه های استاندارد دیگر - مانند گزارش سود ، ضرر و ترازنامه - وجود دارد ، اگرچه.

شرکت‌های تازه تاسیس که اول راه هستند و بودجه کمی دارند، می‌توانند از نرم افزار حسابداری رایگان هوشمند نوین استفاده نمایند. یکی از مشکلات شرکت‌های کوچک تولیدی، حساب کردن نرخ تمام شده جنس است. این مشاغل که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند، به کمک ابزارهای مالی و نرم افزار‌های حسابداری رایگان می‌‌توانند با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی محاسبه منظمی از موجودی انبار و مواد ابتدایی به دست آورند و دانلود برنامه حسابداری رایگان برای رایانه می تواند به آسانی محاسبات نرخ تمام شده اجناس را تخمین و ثبت کند.
در شرکت‌‌های بازرگانی کوچک و متوسط، نصب نرم افزار حسابداری رایگان برای کامپیوتر، ممکن است در ابتدای کار راهکار خوبی جهت اداره کردن میزان دریافتی و پرداختی‌ها و خرید و فروش بازرگانی باشد اما در ادامه ثبت اسناد خود به مشکلاتی بر می‌خورند. شرکت های بازرگانی در آغاز کار با توجه به ماهیت کسب و کار خود با دانلود نرم افزار مالی رایگان، اطلاعات مالی و همچنین فاکتورهای خرید و فروش خود را ثبت می‌کنند و این امور در همین حد در دسترس و قابل گزارش‌گیری است.
عمده کارهای شرکت های خدماتی ارائه خدمات متنوع است که نیاز به احتساب منظم و گزارشات اختصاصی حس نمی‌شود. به همین خاطر اگر شرکت کوچک و خدماتی دارید به راحتی با داشتن یک سیستم کامپیوتری و نصب نرم افزار حسابداری رایگان خدماتی روی سیستم، می‌توانید بابت هر قرارداد خدماتی در کمترین مدت زمان فاکتورهای خدمات را با ارزش افزوده محاسبه صادر نمایید.

این نرم افزار همچنین دارای رابط کاربری بسیار مناسبی است و در استفاده از آن احساس خوشبینی و واکنشگویی می کند. پشتیبانی نرم افزار شخص ثالث شامل Square ، PayPal ، Stripe ، WePay و Slack است. یک برنامه Android باستانی و با پشتیبانی ضعیف که در اطراف آن شناور است وجود دارد ، اما به شما توصیه می شود اگر تلفن Android داشته باشید به سادگی به پلت فرم آنلاین دوستانه موبایل دسترسی پیدا کنید.

مانند سایر نرم افزارهای حسابداری با برنامه های رایگان ، محدودیت هایی در مورد پشتیبانی مشتری وجود دارد. برای همه برنامه ها اما گرانترین برنامه خدمات ، گزینه ها به ایمیل و چت درون نرم افزاری و همچنین مرکز کمک قوی محدود می شوند. برنامه خدمات پشتیبانی تلفن اختصاصی را اضافه می کند ، و حتی گزارش هایی از کارمندان این شرکت که در حال برقراری تماس های شخصی با کاربران با مشکلات عذاب آور ویژه هستند ، پیدا کرده ایم که این یک تماس عالی است.

افکار نهایی

به طور کلی ، نرم افزار حسابداری ZipBooks برای تمام نیازهای اساسی حسابداری شما بسیار عالی است. این برنامه با داشتن گزینه های دریافتنی و گزارش پذیری عالی و همچنین یک رابط کارآمد درخشش ، استفاده از این برنامه لذت بخش است. محدودیت های حساب رایگان (یک کاربر و یک کارت اعتباری / حساب بانکی) کمی افتضاح است ، همچنین عدم گزارش جریان نقدی و پشتیبانی مناسب از Android.